جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه / استاد دروس خارج حوزه علمیه قم خطاب به نمایندگان مجلس ابراز داشت: امروز فیضیه ی قم این دژ مستحکم و حصن حصین اسلام ناب و قلب تپنده ی انقلاب و فقهای بصیر و انقلابی آن حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی و نورانی شما اعلام می دارد، و ریشه کن نمودن فساد اقتصادی و مبارزه با دسیسه های داخلی و خارجی ، امنیتی و دفاعی ، و نقشه های شوم استعماری ، فرهنگی و سیاسی را از شما توقع دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیفی مازندرانی از اساتید دروس خارج حوزه علمیه قم طی پیامی خطاب به نمایندگان مجلس ابراز داشت:

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

سلام بر نماینده با ایمان و شجاع و انقلابی شهر خون و قیام شهر اجتهاد و بصیرت ، مهد انقلاب اسلامی ایران قم مقدسه (علی مشرّفها التحیه و الثناء) حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور(زیدعزه).

و درود خدا بر سایر نمایندگان با بصیرت و انقلابی مجلس شورای اسلامی.

به راستی شما با بیان حق و بر ملا کردن منشا فساد اقتصادی و مطالبه ی بر حق ملت مومن و شجاع و انقلابی ایران جایگاه واقعی مجلس انقلابی را برای جهانیان به نمایش گذاشتید.

امید است چنین مواضعی را در باره ی حقوق های نجومی و برجام بدفرجام و سایر بی عدالتی های برخی کارگزاران ، و معاهده ی FATF و نقشه های شوم استعماری سران استکبار اتخاذ کنید تا ملت با ایمان و مظلوم ایران و دلباختگان این انقلاب مقدس و امیدواران به آینده ی مبارک آن همچنان نظاره گر لطمات جبران ناپذیر بر این شجره طیبه نباشند.

امروز فیضیه ی قم این دژ مستحکم و حصن حصین اسلام ناب و قلب تپنده ی انقلاب و فقهای بصیر و انقلابی آن حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی و نورانی شما اعلام می دارد، و ریشه کن نمودن فساد اقتصادی و مبارزه با دسیسه های داخلی و خارجی ، امنیتی و دفاعی ، و نقشه های شوم استعماری ، فرهنگی و سیاسی را از شما توقع دارند.

و توفیق روز افزون شما را در دفاع از حریم ارزشهای انقلاب و حراست از خون پاک شهدا و عمل به وصایای نورانی امام راحل عظیم الشان و حرکت در خطّ ولایت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت دارند.

و شما ای سربازان امام عصر (عج) وعده ی حق پروردگار پیوسته نصب العین تان باشد که فرمود: ( ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الاّ تخافوا و لاتحزنوا ) و نیز فرمود:( و اءن لو استقاموا علی الطریقه لاءسقیناهم ماء غدقا).

در خاتمه با تشکر از مواضع انقلابی رئیس محترم قوّه قضائیه ، از ایشان انتظار می رود همچنان با مفسدان اقتصادی در هر مقام و منصبی و از هر قشری برخورد قاطع نمایند.

ششم شهریور ۱۳۹۷

برابر ۱۶ ذی الحجه الحرام ۱۴۳۹

حوزه علمیه قم

علی اکبر سیفی مازندرانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha