جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 460219
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
معارفه امام و مدیر جدید مرکز اسلامی هامبورگ

حوزه/ با پایان یافتن دوران ده ساله حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در مرکز اسلامی هامبورگ، حجت الاسلام والمسلمین مفتح ریاست این مرکز مهم شیعی در اروپا را به عهده گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پس از ده سال تلاش موثر در تبلیغ معارف دینی در آلمان با مرکز اسلامی هامبورگ خداحافظی کرد.

وی که پس از مدیریت مرکز اسلامی وین به هامبورگ رفته بود در طی ده سال فعالیت، نقش موثری در تبلیغ معارف دین، پاسخ به شبهات اسلام ستیزانه و معرفی چهره عقلانی از اسلام داشت.

در دوران حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی حوزه علمیه هامبورگ نیز توسعه قابل توجهی کمی و کیفی داشت.

بر این اساس حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی مفتح مدیر جدید مرکز اسلامی هامبورگ از فضلا حوزه و اساتید دانشگاه است و تالیفاتی نیز در موضوعات مختلف دینی دارد.

وی دروس حوزوی را از اساتیدی چون حضرات آیات خامنه ای، شبیری زنجانی، فاضل لنکرانی، جوادی آملی، مومن، سید رضی شیرازی، اعتمادی، محقق داماد، قدیری و استادی آموخته و دارای مدرک لیسانس مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه تهران است.

نکته مهم در میان مدیران کنونی و گذشته مرکز اسلامی هامبورگ، شخصیت و بعد علوم عقلی آنها در کنار سایر مباحث حوزوی است.

در آیین معارفه مدیر جدید مرکز اسلامی هامبورگ همزمان با عید سعید غدیر در این مرکز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

خبرگزاری حوزه ضمن قدردانی از زحمات ده ساله حجت الاسلام والمسلمین رمضانی برای حجت الاسلام والمسلمین مفتح آرزوی موفقیت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha