جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران به راستی به شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» امام حسین(ع) عمل کردند و هیچگاه زیر بار زور نمی روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در مراسم رزمایش محمد رسول الله (ص) و در جمع بسیجیان شهرستان تاکستان گفت:  امروز کاخ نشینان استکبار از حضور هزاران گردان در ایران و خارج از مرزهای ایران خبر دارند که به خود اجازه حرکت اضافی نمی دهند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: مردم امروز هرچند مشکلات اقتصادی و برخی سوءمدیریتها را می بینند اما استقلالشان را از دست نمی دهند و آب به آسیاب دشمن نمی ریزند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب در پاسخ یاوه گویی های استکبار به خصوص رئیس جمهور آمریکا میگوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بخاطر این است که از اقتدار شما بسیجیان و نیروهای مسلح آگاه است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام سلطه به سر کردگی آمریکا و با شیطنت ها و دسیسه های اسرائیل و با پول های عربستان سعودی و به دست منافقین در صدد هستند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سالش را به کام ملت ایران تلخ کنند! به تمام این عیادی استکبار می گوییم شما هیچ غلطی نمی توانید بکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: پیام مردم و بسیجیان به مسولین : این مردم در دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا همه چیز را رد طبق اخلاص گذاشتند و از انقلاب دفاع کردند و اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف خود برسند و شما بسیجیان با تمام توان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمک  خواهید کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مردم ایران به راستی به شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» امام حسین(ع) عمل کردند و هیچگاه زیر بار زور نمی روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha