جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با بیان اینکه نیاز فرهنگی کشور به فعالیت های جهادی، گفت: اگرچه عمده فعالیت‌های مجموعه‌هایی همچون عصر ظهور(عج)، به صورت جهادی است، اما تلاش می‌کنیم در حد توان، به رونق برنامه‌های آن‌ها که نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ناب شیعی دارد، کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در جریان بازدید از مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور اهواز، دستاوردهای این مجموعه فرهنگی را مثبت و جریان‌ساز دانست و اظهارداشت: مجموعه عصر ظهور اهواز، یکی از مجموعه‌های فعال در سطح کشور است که اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی، یکی از اقدامات قابل توجه مجموعه عصر ظهور اهواز را اجرای باشکوه طرح «ضیافت علوی» دانست و بیان کرد: این طرح که از چندین سال پیش در یک نقطه از اهواز شروع شد، امروز به جایی رسیده که در اقصا نقاط کشور برگزار می‌شود.

شریعتی، با بیان اینکه نیاز فرهنگی کشور به وجود مجموعه‌هایی این چنین است، گفت: اگرچه عمده فعالیت‌های مجموعه‌هایی همچون عصر ظهور(عج)، به صورت جهادی است، اما تلاش می‌کنیم در حد توان، به رونق برنامه‌های آن‌ها که نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ناب شیعی دارد، کمک کنیم.

استاندار خوزستان، در پایان بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهادی در سطح استان خوزستان تأکید کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha