پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خبرنامه رصد جنگ اقتصادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد و آدرس غلط به مردم می‌دهد، گفت: تنها راه برون‌رفت از فتنه اقتصادی دشمنان این است که به طور کامل و تمام از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و آن را در امور اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در همایش «من غدیری‌ام» در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: پیامبر اعظم(ص) در دین اسلام به عنوان دین خاتم همواره به دنبال این بود که بعد از خودش همچون ادیان گذشته این دچار انشقاق و فرقه‌ای نشود.

نماینده ولی فقه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بعد از پیامبر اسلام(ص)، ولایت امام علی(ع) نادیده گرفته شد، افزود: امام علی(ع) بعد از پیامبر اسلام(ص) شخصیتی است که در تاریخ بشریت همانندش آفریده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و اسلام در همه شیوه‌های جنگی با انقلاب اسلامی شکست‌های سنگی متحمل شده است، ادامه داد: جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام و مردم کشور ما آخرین نوع جنگ نرمی است که با تمام قوا به میدان آمده اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان تمام همت خود را گمارده‌اند تا حلقه اقتصادی بر ما را تنگ‌تر کرده و مردم را از این طریق ناراضی کنند، تصریح کرد: در این زمینه و عرصه‌های دیگر نظام برنامه‌ریزی دارد و اگر مشکلاتی هست، به خاطر اشتباعات و ناکارآمدی برخی از مدیران و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: جنگ اقتصادی دشمنان آخرین جنگ نرم آنها علیه نظام بوده و بعد از آن چیزی ندارند، علیه نظام ارائه دهند و در این زمینه ما باید مواظب باشیم و بتوانیم با به کارگیری درست اقتصاد مقاومتی این مرحله حساس نیر بگذرانیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اقتصادی باید هوشیار بوده و شرایط اقتصادی را مدیریت کنند و از همه مهمتر مردم‌دار باشند، یادآور شد: قوه قضائیه باید با عوامل اخلال اقتصادی به شدت برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد و آدرس غلط به مردم می‌دهد، بیان داشت: تنها راه برون‌رفت از فتنه اقتصادی دشمنان این است که به طور کامل و تمام از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و آن را در امور اجرایی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه هر جا مسئولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کردند، موفق بودند، گفت: مسئولان باید اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده و این مسیر را طی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha