پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صابری تولایی

حوزه/ مدیر سابق تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان این که باید در منبر دفاع از انقلاب صورت بگیرد، گفت: دشمنان می خواهند شما به سختی و فساد بیافتید، در این راه مخاطب اصلی آنان مومنین بوده و راه نجات نیز تعقل و بصیرت در شرائط زمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام صابری تولایی، مدیر سابق تبلیغ حوزه علمیه خراسان، در همایش طلایه داران هدایت در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به فعالیت منسجم مجموعه های تبلیغی حوزه خراسان، به رویکرد جهادی مدیران تبلیغی و هدفگذاری واحدهای تبلیغی اشاره و اظهار کرد: باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی و رسانه در عرصه تبلیغ و همچنین مساله یابی تبلیغی به تناسب شرائط امروز استفاده برد.

وی با بیان این که مساله یابی تبلیغی جزء موضوع شناسی تبلیغی بوده که این از حلقه های مفقوده تبلیغی است، به ساختار منبر مطلوب از نظر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: در یک منبر مطلوب اعتقادات مخاطبین باید تصحیح و تکمیل شود؛ معارف دین به مخاطب آموخته شود، ناظر به سیاست های دشمن بوده و در راستای بصیرت بخش و بیداری گری جامعه باشد.

مدیر سابق تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان این که باید در منبر دفاع از انقلاب صورت بگیرد، عنوان کرد:  دشمنان می خواهند شما به سختی و فساد بیافتید، در این راه مخاطب اصلی آنان مومنین بوده و راه نجات نیز تعقل و بصیرت در شرائط زمان است.

حجت الاسلام صابری تولایی، القا ناکارآمدی در دین، حذف ولایت از ساختار حاکمیت، اتکا به علوم غربی و جدایی دین از سیاست را از جمله محور های اعتقادی فساد، حذف شایسته سالاری، حزب گرایی و تبعیض در فضای سیاسی را از جمله محورهای سیاسی فساد و بی حجابی، مسئولیت گریزی، راحت طلبی، تجمل گرایی، چشم و همچشمی، مصرف زدگی و کاهش جمعیت را از جمله محورهای فرهنگی فساد عنوان کرد که دشمنان این محوریت ها را برای جمهوری اسلامی در نظر دارند.

وی با بیان این که یکی از سیاست گذاران قدیمی آمریکایی چنین می گوید که کتاب های زیادی برای نابود شدن جمعیت پخش شده و آنان امروز با فعالیت های خود بحث کاهش جمعیت را تئوریزه کرده اند، خاطر نشان کرد: متاسفانه به تدریج در ایران با کاووس تلخ نابودی جمعیت مواجه خواهیم شد و هدف آنان نیز ترویج همین کاهش جمعیت است.

مدیر سابق تبلیغ حوزه علمیه خراسان، رانت خواری، اختلاس، بلوکه کردن اموال، تحریم شرکت ها، ایجاد وابستگی، تاسیس شرکت های هرمی و فصله طبقاتی را از جمله محورهای اصلی فساد اقتصادی عنوان و خطاب به مبلغین نسبت به شرائط اقتصادی روز تصریح کرد: نمی شود مردم درگیر مسائل اقتصادی باشند و شما برای تبلیغ بروید اما سوالی در زمینه مسائل اقتصادی پرسیده نشود.

حجت الاسلام صابری تولایی، تبیین گزاره های اخلاقی در اقتصاد، تبیین اصول عقیدتی اقتصادی، تبیین گزاره های عبادی اقتصادی و تبیین گزاره های اجتماعی اقتصادی را از جمله رسالت طلاب و مبلغین در جنگ اقتصادی بر اساس کتاب توسعه اقتصادی آیت الله ری شهری عنوان و خاطر نشان کرد: دشمنان تمایل دارند شما سازشکار بوده و در هر شرائطی از مواضع خود عقب نشینی کنید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha