پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید مدنی

حوزه/ نوه شهید آیت‌الله مدنی با بیان اینکه شهید مدنی واقعیت عمل صالح را خوب دریافت کرده بود، گفت: شهید مدنی به واقعیت عمل صالح به خوبی عمل کرده بود و اجر خود را با شهادت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام بنکدار، دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت سی‌ وهشتمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی(ره) دومین شهید محراب، تاکید کرد: شهدایی مانند آیت ‌الله مدنی با تاسی از اهل ‌بیت(ع) تمام تلاششان این بود که ایمان خود را کامل کرده و ا عمل صالح انجام دهند و به معنای واقعی خدایی باشند.

وی با اشاره به این که آیت ‌الله مدنی شخصیت بزرگ و شناخته شده‌ و اسوه تقوا بودند، افزود: خداوند در قرآن می‌ فرماید انسان در زیان است مگر اینکه در درجه اول ایمان خود را اصلاح کند و عمل صالح انجام دهد و نمونه عمل به این آیه، شهید مدنی بود.

حجت الاسلام بنکدار با بیان این که شهید مدنی واقعیت عمل صالح را خوب دریافت کرده و به خوبی عمل کرده بودند، عنوان کرد: هر کسی معرفت باری تعالی را خوب درک کند قطعا خدایی می‌ شود و شهید مدنی اجر خود را با شهادت از خداوند متعال گرفت.

نوه شهید مدنی(ره) تاکید کرد: همه چیز فانی می‌ شود ولی آنچه که برای خداست، جاودانه باقی خواهد ماند، ما برای شهدا فاتحه می‌ خوانیم اما در حقیقت آنها هستند که ما را به این مجلس دعوت کردند تا خیری به ما برسانند.

وی در پایان با اشاره به نقش خون شهدا در مصون ماندن ایران اسلامی از شر دشمنان، اذعان داشت: از خداوند می ‌خواهیم نظامی که بر پایه خون شهداست از شر دشمنان، منافقان و هر تجاوزگری مصون بماند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید مدنی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha