جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 461707
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
دیدار

حوزه/ جمعی از مبلغین فرهنگی حوزه علمیه قزوین در محلات مختلف با شهردار قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،در این دیدار علی صفری، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند روحانیون و مبلغین فرهنگی حوزه علمیه قزوین در محلات استان گفت: مدیریت شهری قزوین  وشورای شهر به دنبال محله محوری است و امسال تمرکز برگزاری مراسم جشن روز قزوین در محلات مختلف استان قزوین بود که به خوبی با استقبال بی نظیر مردم مواجه گردید.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین زمانی فقط یک نهاد خدماتی و عمرانی بود اما اکنون بزرگترین نهاد فرهنگی و اجتماعی است.

صفری بیان کرد: شهروندان باید در شهر شاد زندگی کنند تا بتوانیم انسان های سالمی را به جامعه تحویل بدهیم.

وی بیان کرد: با بیان اینکه شعار مدیریت شهری قزوین کاهش آسیب‌های اجتماعی است،افزود: برای تحقق این شعار مدیریت شهری قزوین در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در بسیاری از محلات مختلف شهر احداث  خانه های فرهنگ وهمچنین برگزاری جشنواره ای فرهنگی وورزشی را برای خانواده ها در محلات مختلف شهر برگزار نموده است.

شهردار قزوین به نقش ارزشمند روحانیت ومبلغین در بین مردم بیان کرد:انصافا امروز روحانیت در بین آحاد مردم از نقش ارزشمند وبرجسته ای بر خوردار بوده وشما به خاطر ارتباط نزدیک با مردم به خوبی از مشکلات وآسیب های اجتماعی اطلاع پیدا نموده واین جلسه یکی از بهترین جلسات مدیریت شهری بود که توانستید به خوبی موانع ومشکلات محلات شهر را به خوبی بر ای شهردار بیان نمایید.

وی تصریح کرد:مطمن باشید که مدیریت شهری، شورای شهر وسازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، با همه امکانات در خدمت محلات شهر و دغدغه های شما روحانیون و مبلغین فرهنگی خواهند بود تا بتوانیم با همدلی و وحدت مشکلات را برطرف نماییم.

صفری اظهار کرد:باید این جلسات با حضور شما مبلغین و روحانیون حوزه علمیه قزوین با مجموعه مدیران شهری و شورای اسلامی شهر تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha