جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرزا محمدی

حوزه/ خطیب حوزوی گفت: امروز اسلام امام محور در زمان غیبت، تنها در مدل ولایت فقیه پیاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد میرزامحمدی، طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم، با بیان این که همه مصیبت های اهل بیت(ع) به خاطر دفاع تمام عیار از مساله امامت و ولایت بود، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در بحث ولایت مداری، اُسوه و والگوی همه ماست و کسانی که داعیه محبت ایشان را دارند باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اسلامی ، اسلام سقیفه ای و اُموی حاکم است و حال آن که تنها راه نجات، اسلام امام محور است که امروز و در عصر غیبت امام معصوم در مدل ولایت فقیه پیاده شده است.
این خطیب حوزوی  همچنین با بیان این که اسلام آمریکایی در تقابل کامل با شاخصه های اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت: به جز مدل ولایت فقیه که منبعث از اسلام امام محور است، تجربه تاریخی نشان داده که مدل های دیگر حکومت هیچ کدام جواب نداده و برای بشر ضمانت عاقبت به خیری به همراه نداشته است.

وی بیان داشت: متاسفانه امروز عده ای در لباس سیاست و به اسم اصلاح طلبی به دنبال زدن مدل اسلام امام محور و اسلام ولایت فقیه هستند و خواسته یا ناخواسته با بخشی از اهداف دشمن در این خصوص همراهی می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha