جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، پیام جمهوری اسلامی به دشمنان را پیام مقاومت، ایستادگی و مبارزه جانانه خواند و گفت: إن شاءالله به زودی شاهد آن خواهید بود که چگونه از دشمنان این ملت انتقام کوبنده می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد علوی، وزیر اطلاعات، امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور، با بیان اینکه شهادت برای خوزستانی‌ها چیز تازه‌ای نیست، اظهارداشت: مقاومت عشایر خوزستان در برابر متجاوزان انگلیسی، مقاومت خوزستانی‌ها مقابل جنایتکاران بعثی و در همه صحنه‌ها مثال زدنی است.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایت سکوت نخواهد کرد، گفت: جنایتکارانی که دست به ترور وحشیانه مردم اهواز و ارتکاب این جنایت زدند بدانند که خوزستانی‌ها به تأسی از انبیا در برابر شهادت عزیزانشان و در برابر آسیب‌هایی که در راه خدا متحمل می‌شوند، سستی به خود راه نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، تصریح کرد: دشمن بداند که این حادثه تروریستی در وحدت خوزستانی‌ها تأثیر نمی‌گذارد و باعث وحدت بیش از پیش ملت در برابر استکبار جهانی می‌شود.

این مقام مسئول، با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایت سکوت نخواهد کرد، اضافه کرد: جنایت کشتن کودک 6 ساله و تیراندازی به زن و بچه مردم مسأله ساده‌ای نیست که جمهوری اسلامی از آن صرف نظر کند! دشمان بدانند جمهوری اسلامی جای این جنایت‌ها نیست و یقیناً به زودی مجرمین اصلی آن تقاص پس خواهند داد.

وزیر اطلاعات در پایان، پیام جمهوری اسلامی به دشمنان را پیام مقاومت، ایستادگی و مبارزه جانانه خواند و تصریح کرد: إن شاءالله به زودی شاهد آن خواهید بود که چگونه از دشمنان این ملت انتقام کوبنده می‌گیریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha