جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آمریکا و غرب

حوزه / حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه منکران دشمنی آمریکا و غرب با ایران، خائن به کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمنان در این سال هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان صبح امروز در جمع دانش آموزان آموزشگاه پسرانه دور دوم علوم و معارف اسلامی صدرا یزد با اشاره به حمله تروریستی اهواز، گفت: عاملان جنایات که به روی زن و کودک و مردم بیگناه تیراندازی کردند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که همیشه دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی با بیان اینکه ما با تکنولوژی و ابزار جدید مخالف نیستیم، بلکه با فساد و مسائل زشت و ضد اخلاقی و اعتقادی که از سوی مستکبرین منتشر می‌شود مخالفیم، اظهار کرد: چشم امید دنیا به ایران و رهبری است و لذا وظیفه همگان سنگین است و می طلبد که هر شخصی در هر جایی که قرار دارد وظایف خود را به خوبی و نحو احسن انجام دهد.

این مقام مسئول فرهنگی در ادامه با اشاره به مشکلات امروز کشور گفت: عده‌ای معتقدند که همه این مشکلات ریشه در مذاکره با آمریکا دارد که این حرف صحیح نیست.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: اگر همه‌چیز در دست آمریکا و متحدانش بود قطعاً پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب همه‌چیز ازدست ‌رفته بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمنی آمریکا و غرب برای ملت ایران آشکار است اضافه کرد: اگر کسی منکر این موضوع شود خائن به کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از توطئه‌هایی که علیه این نظام انجام گرفت به‌تنهایی برای از پا درآوردن یک کشور کافی است، اما به برکت رهبری نظام، خون شهدا و حضور مردم این نظام توانسته است همه این توطئه‌ها سربلند بیرون بیاید.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha