جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست علمی دومین همایش بین المللی غدیر و حکمرانی شایسته در ساری

حوزه/ هجدهمین نشست علمی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با حضور اساتید و طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صادق فاضل، معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، گفت: این نشست علمی با موضوع «پژوهشی در امر عقیب حظر» عصر امروز با حضور طلاب و علاقه مندان در این مدرسه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پژوهش از سوی داوود صوفی امامی از طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران ارائه و همچنین توسط حجت الاسلام والمسلمین هدایت زاده مورد داوری قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که توجه به برنامه های پژوهشی در این مدرسه به طور جدی و هدفمند دنبال می شود، تصریح کرد: توجه به پژوهش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان تحول در حوزه از جمله راهبردهای مدیریت این مرکز علمی است.

حجت الاسلام فاضل همچنین به برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی با حضور طلاب این مدرسه در طول سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: این کارگاه های آموزشی هدف آموزش مهارت های پژوهشی برای طلاب برگزار می شود.

وی با بیان این که کارگاه های آموزشی به فهم طلاب در مقوله تحقیق و پژوهش کمک بسیاری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره های کوتاه مدت همچنین به شناسایی طلاب محقق و پژوهشگر نیز می انجامد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به تقویت و گسترش انجمن های علمی یکی از مهم ترین برنامه های مدیریت این مدرسه در جهت تقویت امر تحقیق و پژوهش است، تصریح کرد: تقویت این انجمن ها می تواند بستر بسیار مناسبی برای تقویت روح پژوهش در میان طلاب علاقه مند باشد.

حجت الاسلام فاضل با بیان این که در حال حاضر یکی از راه های مناسب به منظور تقویت امر تحقیق و پژوهش و در حوزه راه اندازی انجمن های علمی است، خاطرنشان کرد: های علمی مدارس علمیه فرصت مغتنمی برای بروز استعدادهای علمی و پژوهشی طلاب خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha