جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام رجایی رئیس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از آغاز دوره آموزشی «تربیت مربی نماز» در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام رجایی گفت: این دوره با عنوان "دوره معراج" با هدف تربیت مربیان نماز در 120 ساعت درسی برگزار می شود که در پایان، به کسانی که این دوره را با موفقیت گذرانده باشند گواهی نامه پایان دوره آموزشی اعطا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه در این دوره 50 نفر از طلاب سطح سه حوزه علمیه شرکت می کنند افزود: این طلاب با توانمند شدن در بحث معارف نماز می توانند فعالیت های تبلیغی خود را در راستای ترویج فرهنگ نماز و دعوت به آن متمرکز کنند.

وی در ادامه به موضوعات و عناوین آموزشی در این دوره اشاره کرد و عناوینی همچون آیات و روایات نماز، نماز و خانواده، مدیریت مسجد و بایسته های امام جماعت، علل ترک نماز و درمان آن، شیوه های بیان احکام، شیوه های دعوت به نماز و جذاب سازی کلاس نماز را از اصلی ترین مباحث این دوره برشمرد.

رئیس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز در ادامه صحبت های خود افزود: امیدواریم بعد از پایان این دوره، توانمندی مورد نظر برای تاثیر گذاری و دعوت به نماز در طلاب شرکت کننده، ایجاد شود.

وی در پایان بیان کرد: این دوره به مدت یک ماه از چهارم مهر ماه آغازشده و تا سوم آبان ادامه خواهد داشت. همچنین کلاس های این دوره هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 در ساختمان مرکز تخصصی نماز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha