چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
زهرائيه نجف آباد

حوزه/ نشست سياسي با موضوع «پاسخ گويي به شبهات جنگ و وضعيت كنوني كشور»، با حضور مسئول نمايندگی ولي فقيه در لشگر ۸ نجف اشرف، در مدرسه علميه زهرائيه شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، مسئول نمايندگی ولي فقيه در لشگر 8 نجف اشرف باحضور در جمع طلاب مدرسه علميه زهرائيه نجف آباد، در پاسخ به شبهه چرا دفاع را دفاع مقدس مي دانيم و چرا هرسال آغاز جنگ تحمیلی را گرامی مي داریم؟ گفت: ما آغازگر جنگ نبوديم و جنگ بر ما تحميل شد و ما فقط به دفاع پرداختيم و دفاع از همان ابتدا قابل تكريم است و چون جنگ به خاطر تقيّدات ديني به ما تحميل شد و جهاد در دين ما از ارزش بالايي برخوردار است بنابراين دفاع ارزشمند است.

وي به اقدامات دشمنان جهت عدم تثبيت انقلاب و راه اندازي جنگ نيمه سخت اشاره كرد و افزود: آمريكايي ها با تحريم، ترور شخصيت ها، كودتا و ايجاد درگيري داخلي تلاش كردند كه مانع تثبيت انقلاب نوپاي ايران شوند و زماني كه ديدند موفق نمي شوند به جنگ سخت و نظامي روي آوردند.

حجت الاسلام طالب پور به دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس ايران اشاره كرد و ادامه داد: بسياري از رشادت ها، شهامت ها و توانمندي هايي كه امروزه نصيب ايراني ها شده، از همان دفاع به دست آمده مانند دستيابي به فناوري ساخت موشك و تجهیزات نظامي كه در زمان جنگ فاقد آن بوديم.

مسئول نمايندگی ولي فقيه در لشگر 8 نجف اشرف به شيوه جديد دشمن پس از ناكامي در جنگ نيمه سخت و سخت اشاره كرد و افزود: شكست دشمن در جنگ نظامي سبب شد به سراغ جنگ نرم برود و با مطالعه و بررسي و شناسايي عاملين پيروزي ايران يعني سه عامل دين، روحانيت و مرجعيت و در رأس آن رهبري و وحدت مردم اقدام به تضعيف آنها كند.

حجت الاسلام طالب پور در ادامه به تسليم و جنگ اقتصادي به عنوان گام بعدي براي براندازي نظام اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه در زمان برخورد به مشكلات دينداران كم مي شود بهترين راه مقابله بامشكلات، تقويت ايمان است.

وي در پايان با اشاره به مشكلات داخلي، تحريم و فشارهاي اقتصادي، ابراز داشت: با توجه به شرايط اقتصادي امروز اين مردم هستند كه مي توانند با يك كار جهادي، به رفع مشكلات كمك كنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha