دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کلاس قرآنی و معارفی بانوان

حوزه/ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام از تدوین و برگزاری ۹۲ کلاس قرآنی و معارفی برای خواهران در فصل پاییز خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ مهرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این کلاس‌ها است.

به گزارش خبرگزاریحوزه، خانم مؤذن،‌ از برگزاری و تدوین 92 کلاس قرآنی و معارفی برای بانوان در فصل پاییز خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به همت واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث برای بانوان تدوین‌شده است.

وی افزود: این کلاس‌ها شامل 19کلاس در رشته حفظ، 24 کلاس در رشته‌های معارفی و 49 کلاس در رشته قرائت می‌شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: کلاس‌های رشته حفظ شامل حفظ آزمایشی، دوره‌های تثبیت(ویژه حفاظ)، حفظ مشکات و حفظ آزاد(هدی) می‌شود که نوجوانان و بانوان جوان و بزرگ‌سال می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

مؤذن با اشاره به کلاس‌های معارفی ادامه داد: کلاس‌های معارفی آستان شامل مهدویت، احکام ترتیبی(نماز)، احکام بانوان و نوجوانان، تفسیر ترتیبی، تدبر در قرآن، تفسیر موضوعی(آموزه‌های وجودی انسان درآیات قرآن کریم)، تفسیر سور منتخب، مفاهیم نهج‌البلاغه، شیعه شناسی، عقاید نوجوانان، تغذیه و سلامت درآیات قرآن، همسرداری، تربیت کودک و نوجوان، سبک زندگی( مفاتیح الحیاه) قرآن صاعد، ترجمه و مفاهیم و مصحف می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های قرائت نیز شامل کارگاه‌های تجوید، روخوانی و روان‌خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) یادآور شد: این کلاس‌ها در نوبت صبح و عصر برای گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگ‌سال برگزار می‌شود و 12 مهرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این کلاس‌ها است.

لازم به ذکر است: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کرده و یا با شماره‌های 37175505 تماس حاصل نمایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha