چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کانال های تلگرامی ضد انقلاب

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: اغلب کانال ها تلگرامی معاند، توسط سرویس های جاسوسی غرب و منطقه حمایت مالی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی بعداز ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز توطئه های دشمنان نظام ادامه دارد و هر روز شاهد دسیسه ای جدید از سوی آنان هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به خطرات پنهان و آشکار فضای مجازی، گفت: امروز شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و اینترنت که فی نفسه در توسعه علم و تکنولوژی می توانست بسیار مفید باشد، به وسیله و ابزاری در دستان دشمنان برای سرکوب و منزوی کردن مخالفانشان تبدیل شده اند.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت برخی از کانال های تلگرامی فارسی زبان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر کانال های تلگرامی در خارج از کشور با حمایت های مالی غرب و شرق به صورت شبانه روزی به دنبال ایجاد شبهه و مهیاسازی زیرساخت های نارضایتی عمومی در کشور هستند.

وی به برخی از این کانال ها اشاره کرد و گفت: یک کانال چگونه می تواند بدون حمایت مالی و حقوقی از سوی دشمنان به صورت شبانه روز، ایران و آرمانه ای آن را آماج توهین و هتاکی های خود قرار داد؟! اغلب این کانال ها توسط سرویس های جاسوسی غرب و منطقه حمایت مالی می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران افزود: در هفته های اخیر این کانال های معاند فعالیت خود را برای براندازی انقلاب به شدت افزایش داده اند و به صورت مکرر از مردم ایران دعوت به اعتصاب و... می کنند که این نشان می دهد گردانندگان این نوع کانال های تلگرامی به خوبی از سوی دشمنان ملت ایران حمایت می شوند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه خطاب به طلاب حاضر در جلسه گفت: باید در استفاده از اینترنت و فضای مجازی بسیار هوشیار و با بصیرت باشیم و هرگز فریب شبکه ها و کانال های مجازی را نخوریم، زیرا این شبکه ها به حدی پیچیده و مرموز عمل می کنند که احتمال به دام افتادن در آنها به دور از انتظار نیست.

وی در پایان گفت: امروز باید جوانان نخبه کشور بتوانند کانال های معاند و برانداز که به صورت شبانه روز در حال فعالیت علیه نظام و انقلاب هستند را رصد و از فعالیت آنها در فضای مجازی جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha