سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت ااسلام مهدوی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از وجود ۳۵۰ خانه عالم در این استان و افزایش ۲۰ درصدی فعالیت های مبلغان خبر داد .

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که مبلغان طرح هجرت با حضور در مناطق روستایی و محروم در راستای ارتقای بصیرت و دانش دینی مخاطبان رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند، گفت: بیش از 230 مبلغ در روستاها و مناطق محروم استان فعالیت دارند که از این تعداد 135 مبلغ از سوی تبلیغات اسلامی و قریب به 100 مبلغ هم از حوزه علمیه لرستان مشغول تبلیغ و تبیین آموزه های دینی هستند .

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد افزایش 20 درصدی حضور مبلغان در مناطق روستایی و محروم استان هستیم، خاطر نشان کرد: با افزایش احداث،ساخت و تجهیز خانه های عالم می توان شاهد حضور بیشتر مبلغان برای تبلیغ در بین آحاد مردم باشیم .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که مبلغان نیز باید برای تبلیغ دینی در مناطق روستایی و محروم  داوطلبانه و جهادی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، یادآور شد: هم اکنون تعدادی از روستاها با وجود خانه عالم و مسجد از حضور روحانی بی بهره هستند که باید زمینه حضور مبلغان در این روستاها و مناطق نیز فراهم شود.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله با برگزاری کارگاه های متعدد آموزشی در راستای ارتقای  دانش تبلیغی مبلغان رسالت خود را انجام می دهد، گفت: در این کارگاه ها تلاش می شود دانش تبلیغی و متناسب با نیاز مخاطبان زیر نظر اساتید ویژه حوزه به مبلغان ارائه شود تا شاهد رشد و شکوفایی تبلیغ دینی در مناطق محروم و روستایی باشیم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha