پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید بروجردی

حوزه/ يك بار در عملياتى كه در نزديكى مهاباد قرار بود انجام شود، فرماندهان به شور و غور نشستند. سرانجام هيچ كس فكرش به جايى قد نداد. برنامه ها مثل كلاف سردرگم شده بود. ناگهان بروجردى ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بهترين پناهگاه حكايات و داستان هاى نماز» اثری از آقای رحيم كارگر محمديارى است که به بیان داستان های گوناگون از نماز و نمازگزاران پرداخته که منتخبی از این داستان ها در شماره های گوناگون تقدیم علاقمندان می گردد.

* نماز شهيد بروجردى، مشكل گشاى جنگ

هرگز نماز شب او ترك نمى شد. به عبادت عشق مى ورزيد. مشتاقانه در دعاى توسل و كميل شركت مى كرد. بروجردى در سخت ترين شرايط و در مقابله با دشوارترين كارهاى جنگ به حبل المتين نماز و دعا چنگ مى زد.

يك بار در عملياتى كه در نزديكى مهاباد قرار بود انجام شود، فرماندهان به شور و غور نشستند؛ سرانجام هيچ كس فكرش به جايى قد نداد. برنامه ها مثل كلاف سردرگم شده بود، ناگهان بروجردى رو به قبله نشست و با قلبى شكسته و چهره اى غمگين، اما سرشار از اميد گفت:

خدايا! مى دانى كه ما هيچ كاره ايم و ذهن و فكرمان قاصر است. بى توجه تو هيچ كارى از ما ساخته نيست. خدايا! خودت فرجى حاصل كن و ما را از اين سرگشتگى نجات بده .

همگى آنها شب خوابيدند و نزديك صبح با صداى تلاوت قرآن بروجردى بيدار شدند و ايستادند به نماز. گره كور پس از نماز صبح توسط بروجردى باز شد.

فرداى آن روز بروجردى در قرارگاه حمزه سيد الشهداء عليه السلام در جلسه مشترك فرماندهان ارتش و سپاه، طرح علميات را توجيه مى كند كه با استقبال گرم فرماندهان روبرو مى شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha