سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه:

حوزه/مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه لایحه استعماری FATF بیشتر یک دام برای ملت است اما با رنگ و لعاب زیبا، گفت: شرایط FATF در حقیقت استعماری و حد یَقِف ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال" وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم." هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [ دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید!، گفت: تقویت قدرت دفاعی باعث احساس امنیت روانی و پیشرفت همه جانبه در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به کلام  امیرالمومنین(ع)در خصوص اهمیت نیروهای مسلح، که فرمودند: سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت اند و کار مردم، جز به آنان استوار نمی شود، افزود:  تضعیف قدرت نظامی و تسلط دشمنان دین خدا بر اوضاع و احوال سپاه مسلمین بر خلاف شرع مقدس است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس که فرمودند: لزومی ندارد معاهداتی که می دانیم مشکل دارند، به خاطر بعضی جهات مثبت آن تصویب شود، گفت: لایحه استعماری (FATF) بیشتر یک دام برای ملت است اما با رنگ و لعاب زیبا.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه نص صریح آیات قرآن و کلام اهل بیت(ع) بر تجهیز و قدرت نظامی مسلمانان دارد، اظهار کرد: شرایط FATF در حقیقت استعماری و حد یَقِف ندارد!

وی با اشاره به اینکه دنبال کنندگان FATF  بر خلاف مسیر رهبری حرکت کرده و باید به قطار انقلاب برگردند، افزود: پروژه نفوذ باعث خطای محاساباتي و راه را برای اسرائیل غاصب و آمریکا باز می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha