پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان این که این انقلاب و نظام امانت شهدا و امام راحل است و باید به‌درستی آن را به نسل آینده تحویل دهیم، گفت: با توجه به اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است، باید به‌صورت ویژه برکات انقلاب و ثمرات انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با شماری از روحانیون مبلغ، با اشاره به رسالت روحانیت در نظام اسلامی، اظهار کرد: یکی از وظایفی که در انقلاب و نظام اسلامی به دوش روحانیت گذاشته شده، این است که امانت امام و شهدا را به اهل آن بسپاریم.

وی با بیان اینکه این انقلاب و نظام امانت شهدا و امام راحل است و باید به‌درستی به نسل آینده تحویل دهیم، افزود: با توجه به این که امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است باید به‌صورت ویژه برکات انقلاب و ثمرات انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: لازم است در منابر و مجالس خدمات انقلاب و نظام را به مردم بگوییم تا بیش از گذشته با ثمرات نظام اسلامی آشنا شوند، البته مشکلاتی هم در کشور وجود دارد، اما  باید نقطه‌های قوت انقلاب را به مردم یادآوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نسل جدید، انقلاب و دفاع مقدس را ندیده، ازاین‌رو ضروری است خدمات انقلاب را به آن‌ها بگوییم تا هجمه‌های دشمنان بر آن‌ها تأثیر نگذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: ما روحانیان و مبلغان باید روحیه جهادی و انقلابی را به جامعه دینی تزریق کنیم تا مردم در چهل‌سالگی انقلاب شارژ انقلابی شوند.

وی با اشاره به تأثیر مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از مهم‌ترین ارکانی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد حضور پرشور مردم همیشه حاضر در صحنه‌ها است و حفظ و پایداری این انقلاب هم به همین اصل مهم بستگی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha