جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معصوم بیگی

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فاصله گرفتن ما از امر به معروف ونهی از منکر می تواند ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد، گفت: احیا و اجرای امر به معروف ونهی از منکر، اکسیر سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی، عصر امروز در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، در اصفهان اظهار کرد: اولین آمر به معروف و ناهی از منکر ذات حضرت حق است، دستور احترام به پدر و مادر، اقامه نماز، عمل صالح و انجام خوبی ها و نهی از بدی ها و رذایل از سوی خداوند همگی در راستای امر به معروف و نهی ازمنکر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فاصله گرفتن ما از امر به معروف ونهی از منکر می تواند ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد، گفت: احیا و اجرای امر به معروف ونهی از منکر، اکسیر سلامت جامعه است

وی اذعان کرد: در جامعه غربی امنیت یک بعدی و تک بعدی است، چون این فریضه مهم را ندارد، ولی نظام جمهوری اسلامی ایران مزین به این افتخار است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر ممتاز، بی بدیل و بدون جایگزین است و هیچ چیز قابل قیاس با آن نیست، به نحوی که امام علی(ع) می فرماید همه چیز حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای در برابر دریا است.

وی افزود: همه بر ارزش جایگاهی این فریضه اتفاق نظر داریم، مگر آن که دچار تغافل شده باشیم که برگزاری چنین همایش هایی از باب رفع این غفلت ها است.

سردار معصوم بیگی ابراز کرد: اگر امروزه در جامعه امر به معروف و نهی از منکر آن گونه که باید باشد، نیست به علت غفلت است؛ جریان حیات وبالندگی جامعه در گرو احیای امر به معروف ونهی از منکر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha