جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه استان فارس گفت: دوره تربیت مربی قرآن استان های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و بوشهر با حضور ۶۰ نفر به مدت ۱۶ روز به میزبانی شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های تهذیبی و تربیتی مدارس علمیه استان، اظهار داشت: در حال پیگیری اجرای برنامه های متنوع تهذیبی در مدارس هستیم.

وی از برگزاری دوره های مختلف قرآنی در سطح استان خبر داد و افزود: در سال گذشته دو دوره زیبا خوانی و تربیت مربی قرآن کریم در شیراز برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان فارس، اجرای برنامه های قرآنی در مدارس را یکی از فعالیت های این معاونت برشمرد و ادامه داد: دوره تربیت مربی قرآن استان های هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان و بوشهر  با حضور ۶۰ نفر به مدت ۱۶ روز به میزبانی شیراز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز دوره های مختلف قرآنی در سطح استان از جمله شهرستان های جهرم، فسا، آباده و شیراز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حبیبی، به مدت یک ماه برگزار شد.

حجت الاسلام همایی ابراز کرد: طلاب باید از لحاظ معنوی بسیار قوی و مطلوب عمل کنند تا بتوانند معارف اهل بیت(ع) را در جامعه ترویج دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha