جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: آمریکایی ها از برخورد های سطحی به سمت عمق نظام رفتند که تنظیم قراردادهای بین المللی چون IPCو FATF، برجام نافرجام هسته ای و طرح مسئله موشکی به منظور تسلط دشمن بر ابعاد مختلف نظام جمهوری اسلامی و مهار اقتدار ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، صبح امروز در نشست بصیرتی جامعه روحانیت و ائمه جماعات با موضوع «بررسی ابعاد تصویب لایحه FATF» اظهار کرد: آمریکایی ها متوجه شدند جنگ تحمیلی و ایجاد تحریفات و تفرقه در داخل کشور ایران برای آنها موثر نیست و نمی تواند در لوای آنها به اهداف خود برسند، لذا در ادامه تحریم ها را تشدید کردند، ولی باز هم دیدند ایران در میادین پیروز شده، سپس بعداز 40سال به این نتیجه رسبدند ایران قابل مهار نیست و باید ابتدا ایران را فلج کرد تا پای میز مذاکره بنشیند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براین اساس فتنه های 78 و88 را با هدف براندازی نظام و فلج ساختن حاکمیت طراحی کردند، اما باز هم به هدف شوم خود دست نیافتند، بر این اساس آمریکایی ها از برخورد های سطحی  به سمت عمق نظام رفتند که تنظیم قراردادهای بین المللی و تسلط بر ابعاد مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: این راهبرد با طراحی تنظیم معاهدات مختلفی چون سند 2030 در آموزش وپروش که با هدف استحاله فکری وفرهنگی و تغییر فکری برای ایران تنظیم شده بود، در ادامه  قرارداد برجام نافرجام در زمینه هسته ای، قرارداد بعدی کنترل انرژی بود که با نام IPC  نام داشت که بازرسی کل کشور 150 ایراد به آن گرفت، همچنین کنترل جریان و جبهه مقاومت اسلامی چون حزب الله و...  در قالب معاهده پالرمو بود و در آخر قرارداد کنترل مالی ایران به نام FATF هست.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با بیان اینکه همه قراردادها بین المللی یاد شده  و کنواسیون های زیر مجموعه آنها و حتی قرارداد کنترل موشکی با هدف  مهار نظام جمهوری اسلامی و تسلط بر دنیا طراحی شده است، اذعان کرد: تغیر اندیشه جمهوری اسلامی و دست برداشتن از ارزش های اسلامی، بسترسازی برای براندازی نظام با هدف رشد نارضایتی های درونی که مبتنی بر ساختار جین شارپ است  و ایجاد شبکه های نفوذ در پوشش های مختلف از دیگر اهداف تنظیم این معاهدات است.

وی توضیح داد: در سال 1973 میلادی کمیته ششم مجمع عمومی سازمان ملل تصمیم بر تشکیل کمیته هایی ویژه برای تروریست جهانی گرفت که به تعریف تروریست اقدام کرد، استرداد متهمین به تروریست از جمله موارد معاهده FATF است که می تواند براساس متفاوت بودن تعریف تروریست از جانب ما وامریکاییان مشکل ساز بشود، چرا که از نگاه غرب حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران ایران تروریست هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تحت لوای FATF  فرماندهان سپاه و مسئولان وزارت اطلاعات و برخی از مسئولان چون سردار قاسم سلیمانی ها را به دشمن تحویل دهیم .

وی ادامه داد: اتاق جنگ تشکیل شده در وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران اجبار برای امضا معاهده FATF را با هدف شناسایی نقاط قوت و سرمایه گذاری ایران، کمک های مالی  به جبهه مقاومت، کاهش ارزش پول مالی و بستن راه های ارتباط اقتصادی با جهان از سوی ایران  ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک ابراز کرد: آثار تصویب لایحه FATF دارای دو بخش مثبت ومنفی است، اول اینکه این پیام را به دنیا می دهیم که ما اهل تعامل با دنیا هستیم و پیام منفی آن این بود که به یک معنایی سلطه آمریکا را برخود پذیرفته ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورود اقتصاد مقاومتی برای شکست این طراحی دشمن نسخه شفابخش رهبری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha