جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امید بستن به غربی ها را آفت کشور دانست و گفت: برخی ها که عامدانه و یا ناآگاهانه به غربی ها امید بسته اند، باید در تصمیم گیری های خود هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم در دیدار با فعالان بسیج دانشجویی استان نسبت به امیدواری برخی به دشمن هشدار داد و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد و برخی ها که عامدانه و یا ناآگاهانه به غربی ها امید بسته اند، باید در تصمیم گیری های خود هوشیار باشند؛ چرا که امیدواری به دشمن برای کشور آفت است.

وی با اشاره به تصویب «اف.ای.تی.اف» و «سی.اف.تی» در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این پیمان ها ساخته و پرداخته دشمنان کشور است و با اینکه ظاهر خوبی دارند، منافع شوم استکبار را تامین می کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به کینه ورزی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی گفت: اختلاف افکندن بین اقوام از جمله توطئه های فرهنگی نظام سلطه است، امروز دشمنان به هر طریق ممکن می خواهند با هجمه فرهنگی جوانان را به ابتذال کشانده و اهداف خودشان را پیاده کنند که اختلاف افکندن میان اقوام ، ترویج مدگرایی، مواد مخدر و بی بندو باری از جمله آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ناامید کردن مردم از اوضاع کنونی کشور، مایوس کردن جوانان از آینده، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از توطئه های فرهنگی دشمنان است که برای مقابله با چنین فتنه هایی، هوشیاری و بصیرت آحاد مردم و مسئولان ضروری است.

وی در ادامه با مهم ارزیابی کردن نقش دانشجویان بسیجی در برابر توطئه دشمنان عنوان کرد: در همه عرصه ها به فرهنگ بسیج نیازمندیم، چون بسیج همواره در همه برهه ها و بحران ها و مواقع حساس کارساز بوده و نقش تعیین کننده خود را نشان داده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: خودسازی برای تربیت روحی و تعالی دانشجویان مهم است، چرا که دوران دانشجویی بهترین فرصت برای تربیت نفس است که با آن می توان ارتباط خود را با خدا محکم کرد و با این ارتباط انسان کمتر دچار خطا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: دانشگاهیان با اجرای پایان نامه های خود می توانند برای رفع مشکلات کشور قدم های موثری بردارند.

وی نقد دانشجویی را از راهکارهای رفع مشکلات کور در عرصه های گوناگون برشمرد و تاکید کرد: دانشجویان باید با برگزاری کرسی های دانشجویی مطالعه گر بوده و مشکلات را با هدف اصلاح، نقد و بررسی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha