جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان علیه گفتمان انقلاب و نظام اسلامی فعالیت فرهنگی می‌کنند، گفت: ما نباید اجازه دهیم مقام معظم رهبری و گفتمان رهبری و انقلاب در حوزه علمیه غریب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در نشست رابطان فرهنگی مدارس علمیه استان، با اشاره به آیه 46 سوره سبأ، اظهار کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید: «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَیٰ وَفُرَادَیٰ»؛ من شما را فقط به یک حقیقت اندرز می‌دهم و آن اینکه دو دو و یک یک برای خدا قیام کنید.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق قیام برای خدا انجام فعالیت فرهنگی دینی است، به اهمیت فعالیت فرهنگی در جامعه اسلامی اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت کار فرهنگی تأکید داشته و دارند و اخیراً هم در بیاناتشان در ورزشگاه آزادی بار دیگر به موضوع فرهنگ تأکید کردند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان علیه گفتمان انقلاب و نظام اسلامی فعالیت فرهنگی می‌کنند، تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم مقام معظم رهبری و گفتمان رهبری و انقلاب در حوزه علمیه غریب باشد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کرده‌اند تولید، تبیین و تدوین فکر کار حوزه‌های علمیه است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت تمام طلاب در برنامه‌های فرهنگی مدارس علمیه، افزود: مسئولان فرهنگی باید عامل برنامه‌ریزی بوده و برنامه‌ها از سوی طلاب اجرا شود، نه اینکه همواره فرد یا افراد خاصی اجرای برنامه‌های فرهنگی را در دست داشته باشند و از ظرفیت سایر طلاب استفاده لازم نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha