جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شجاع

حوزه/ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: همه تلاش ها برای برگزاری یادواره های شهدا ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار مجید شجاع، فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی کنگره ملی دو هزار شهید استان، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که میزبان این اجلاسیه عظیم و اولین یادواره شهدای نیروهای انتظامی استان باشیم.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری اجلاسیه های مرتبط با شهدای گرانقدر طبق فرمایش مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، است.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: همه تلاش ها برای برگزاری این اجلاسیه ها ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه است، همچنین تقدیر از خانواده شهدا دیگر هدف برگزاری این اجلاسیه است.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی متذکر شد: یکی از تولیدات مهم در کشور بعد از انقلاب، تولید فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی است.

شجاع با بیان اینکه هرچند این جلسات در شأن شهدا نیست، اما به اندازه تلنگری برای همه ما است، ابراز امیدواری کرد: چه آنهایی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند و چه عزیزانی که آن دوران را درک نکرده اند و چه فرزندانی که نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، بتوانند بهره لازم را از این جلسات ببرند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha