جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار برخورد شدید قوه قضاییه با متخلفان اقتصادی کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، دوشنبه شب در دیدار اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حل مشکلات مردم تاکید کرد و ابراز داشت: همه مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس و دیگر نهادها باید برای حل مشکلات مردم در عرصه های تلاش کنند.

وی ادامه داد: مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده و باید فکری برای آنها شود و مسئولان به صورت جدی و عملی وارد کار شده و مشکلات را حل کنند، یکی از این مشکلات، اشتغال است که دغدغه های زیادی برای خانواده ایجاد کرده است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برخورد با احتکار مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم گفت: دستگاه قضایی به شدت با محتکران برخورد کند، بدون شک اعمال قانون با مفاسد اقتصادی بازتاب بسیار خوبی در بین مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه باید در واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی به بخش خصوصی دقت کرد، ادامه داد: رسیدگی به مشکلات صنفی از دیگر خواسته های مردم و اقشار مختلف مردم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ظرفیت های مختلف اقتصادی و صنعتی استان، گفت: باید از این پتانسیل ها در جهت توسعه استان و شهرستان های مختلف استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه های عملیاتی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، گفت: این مشکلات اقشار ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده و برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید جهادی کار کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha