جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نذر فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهرن استان لرستان از راه اندازی کمپین «نذر فرهنگی» در فضای مجازی به همت خواهران طلبه و مبلغه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه این کمپین در فضای مجازی با هدف گسترش و ترویج نذورات فرهنگی براساس تخصص هر فرد راه اندازی شده است، گفت: تشویق و ترغیب مردم مومن برای نذورات فرهنگی با عنوان «نذر فرهنگی و وقف فرهنگی من» از جمله اهداف راه اندازی این کمپین است .

وی با بیان اینکه نذورات فرهنگی مومنان خداجو  می تواند هرگونه نذر مادی، معنوی و فرهنگی باشد، خاطر نشان کرد: نذورات می تواند در قالب کمک رسانی مالی، مشورتی، تحصیلی، ترویج معارف دینی و قرآنی، وقف فرهنگی منزل برای آموزش قرآن، وقف کتاب و جزوات و همچنین وقف در قالب طرح های عمرانی نظیر احداث پل و ... باشد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به ایام سوگواری اهل بیت(ع) و همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی گفت: در این ایام مبلغان تلاش می کنند تا اهداف شوم  دشمنان اسلام را خنثی نموده و با معرفی و ترویج ارزش های اسلامی و اجتماعی بر عزت و اقتدار روزافزون اسلام و مسلمین بیافزایند .     

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha