شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

​حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه امروز جامعه بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حضور روحانی و مبلغ دینی در جامعه است، گفت: دشمن بر روی باورها و اعتقادات جوانان و استحاله فکری آنها برنامه ریزی بلندمدتی کرده است، لذا روحانیون و مبلغین دینی که در جامعه اسلامی به عنوان هادیان و سنگربانان دین محسوب می شوند وظیفه دارند که در مقابل این هجمه عظیم فکری دشمنان قرار بگیرند و به رفع شبهات پیچیده دشمنان بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، شامگاه روز شنبه، در جمع زیادی از طلاب اهل سنت استان کردستان اظهار داشت: امروز کسی نمی تواند منکر داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور باشد و همه به عینه این مهم را احساس می کنیم ولی بهتر است بدانیم که انقلاب اسلامی از این پیچ تاریخی نیز به سلامت خواهد گذشت.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه برخی از روی نادانی و شاید تاثیر گرفتن از جنگ روانی عامل اصلی وضعیت حال جامعه را تنها به تحریم ها ختم می کنند، گفت: در بروز مشکلات حال جامعه اسلامی عوامل زیادی دخیل هستند که تحریم های اقتصادی دشمنان تنها بخش کوچکی از آن است و مابقی مشکلات کشور یا به بی مدیریتی برخی مسئولان ارشد کشوری بر می گردد یا به فرهنگ نادرست مصرف و استفاده صحیح در کشور و...

این عالم سنت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نزدیک یک دهه است که به صورت مستقیم وغیرمستقیم از اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور سخن می گفتند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در این سالها در تمام سخنرانی ها، دیدارها و نشست هایی که با مسئولان و مردم داشته است نسخه اقتصاد مقاومتی را برای کشور تجویز نموده اند، ولی متاسفانه مسئولان در آن زمان این موضوع را جدی نگرفتند و اکنون به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد می رسند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: البته برخی در جامعه هستند که متاسفانه هنوز تفاوت بین معنای اقتصاد مقاومتی و ریاضت اقتصادی را نمی دادند و خواسته یا ناخواسته دست به تبلیغات در این باره منفی می زنند. در حالی که اقتصاد مقاومتی در اصل به معنای استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی برای تقابل با تحریم های اقتصادی و فعال کردن چرخ صنعت بومی است در حالی که ریاضت اقتصادی به معنای غنائت، جیره بندی و... در مقابل برنامه های دشمنان می باشد.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: امروز همه اعم از مسئول و مدیر و مردم در قبال وضعیت کشور مسئول هستیم و هر کسی در میان کم کاری کند در اصل آب در آسیاب دشمنان داخلی و خارجی نظام ریخته است.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از اینکه برخی افراد جامعه تحت تاثیر تبلیغات و اخبار کاملا کذب شبکه های ماهواره ای قرار می گیرند، بیان داشت: صدها شبکه ماهواره ای فارسی و کردی زبان وجود دارد که در هر دقیقه اطلاعات و اخبار نادرست و بالعکسی را در ذهن جوانان و نوجوانان القا و تلقین می کنند که این امر برای آینده نظام همانند شرنگی خطرناک است، لذا مسئولان فرهنگ باید فکری به حال این مسئله بیندیشند.

این عالم کردستانی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان این نظام با هم علیه جمهوری اسلامی متحد شده اند، گفت: امروز دول غربی و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و... همگی دست در دست هم نهاده اند که این نظام مردمی و برآمده از دل اسلام را منزوی و حتی نابود کنند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه امروز جامعه بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حضور روحانی و مبلغ دینی در جامعه است، اظهار داشت: دشمن بر روی باورها و اعتقادات جوانان و استحاله فکری آنها برنامه ریزی بلندمدتی کرده است، لذا روحانیون و مبلغین دینی که در جامعه اسلامی به عنوان هادیان و سنگربانان دین محسوب می شوند وظیفه دارند که در مقابل این هجمه عظیم فکری دشمنان قرار بگیرند و به رفع شبهات پیچیده دشمنان بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha