شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تهذیب مدرسه لار

حوزه/مسئول تهذیب مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) گراش از اعزام بیش از ۵۰ نفر از طلاب و اساتید این مدرسه به کربلای معلی خبر داد.

حجت الاسلام محمود پورماندنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شیراز، با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: ۵۸ نفر از طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش به مناسبت اربعین حسینی عازم کربلای معلی می شوند.

وی افزود: این ۵۸ نفر طلاب و اساتید از سوی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش با اتوبوس، کاروان های محلات، هیئات مذهبی و به صورت خانوادگی در این پیاده روی عظیم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.

مسئول تهذیب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش تصریح کرد: هرکدام از این طلاب و اساتید حاضر در مراسم عظیم اربعین حسینی می‌توانند یک مبلغ خوب برای مردم باشند به ویژه در این ایام که دشمن به هر نحوی به دنبال ایجاد شبهه میان مذاهب مختلف است.

وی به تاریخ اعزام طلاب به کربلای معلی اشاره و عنوان کرد: طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش فردا ۳۰ مهرماه و زمان برگشت آنان نیز یک روز بعد از اربعین حسینی خواهد بود.

حجت الاسلام پورماندنی خاطرنشان کرد: امسال بیش از سال های گذشته اربعین مورد تاکید قرار گرفته و شرایط خاص جهان اسلام و منطقه اربعین را به جنگ نرم اعتقادی و انقلابی تبدیل کرده است، از این رو حضور در پیاده روی عظیم اربعین حسینی یک تکلیف به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha