پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، بر لزوم تلاش هرچه بیشتر طلاب بسیجی در زمینه صیانت و تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی امروز در دوره هادیان سیاسی ویژه سر گروه های حلقه های صالحین که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، با اشاره به نقش تاریخی حضور روحانیون در عرصه های مهم گفت: در گذشته علمای ما وقتی به نجف می رفتند هر نامه ای که می آمد تا زمانی که اجتهاد نگرفته بودند نامه ها را زیر قالی و گلیم می گذاشتند و پس از دریافت اجتهاد تازه نامه ها را باز می کردند و می دیدیدند.

وی افزود: آنها این کار را می کردند زیرا احساس داشتند که باید مجتهد شوند و به اسلام خدمت کنند؛ اگر امروز نیز چنین تقیدی داشته باشیم در علم و تحصیل هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی اظهارکرد: حوزه های علمیه ما متعلق به حضرت ولی عصر(عج) است و کشور ما نیز متعلق به حضرت است؛ این انقلاب از آن ما نیست همه ما خدمت گذار هستیم؛ حافظ اصلی انقلاب، رهبری که نایب حضرت ولی عصر(عج) هستند و خون شهدا است.

وی اظهارکرد: روحانیون نقش مهمی در تاریخ ایران داشته اند؛ روحانیون پس از انقلاب نیز پس از ارشادات علمی خود نیز در صحنه عمل حاضر شدند و بیشترین قشری بودند که شهدایی را تقدیم انقلاب کردند؛ بسیاری از طلاب تک فرزند بودند و بسیاری از اساتید تک فرزندان خود را در جنگ از دست دادند.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی تصریح کرد: ستاد اربعین در کشور ما تشکیل شده است و بسیج طلاب عضو این ستاد است و بسیاری از طلاب بسیجی امروز جزو خادمان اربعین هستند و با نیت خالص وقت و توان خود را در اختیار زائرین قرار می دهند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: یکی از مشکلات کشور ما در دور دوم دولت ها این است که دولت ها در دور دوم به دنبال اختیارات تازه تر و بیشتر هستند و به همین دلیل تناقضات قانونی ایجاد می شود؛ رهبری معظم هم همیشه سعی کردند که با همراهی با دولت ومجلس مجال کار به آنها بدهند تا رای مردم کمرنگ نشود ولی دولت ها باید قدردان این لطف بزرگ رهبر و ملت باشند.

وی افزود: دولت آمریکا هر روز پول خود را خرج القای نا امیدی در کشور می کند؛ آنها به دنبال القای این مطلب هستند که همه مسئولان کشور دزد هستند و پول مردم را به جیب می زنند؛ القای این دروغ بزرگ باعث دلسرد شدن و ایجاد فاصله و بی اعتمادی بین مردم و دولت و نظام می کند؛ نباید به این دروغ بزرگ دامن زد زیرا نباید اشتباهات عده قلیلی به پای این همه مسئول خدمت گذار و با اخلاص گذاشت.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، گفت: خداوند راهبرد تبلیغ دینی را به حضرت موسی(ع) ابلاغ کردند که همان ذکر نعمت های الهی بود؛ اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم مردم و به خصوص نسل جوان نیز شرایط کشور را بهتر درک خواهند کردو همراه تر از این نیز خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی  گفت: باید قدردان کشور و شرایط خود باشیم؛ باید بدانیم روزگاری همین آمریکایی ها برای ماموریت خود در ایران حق توحش می گرفتند و کسی اجازه چپ نگاه کردن به سگ آنها را هم نداشتند؛ مشکل آمریکایی ها با ما همین است که چرا از ما تمکین نمی کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید بیان کرد: چرا امروز به روزی افتاده ایم که ایرانی های ثروتمند دارایی های کشور را صرف آباد کردن صنعت ساخت و ساز و اقتصاد گرجستان و ترکیه و .... کرده اند؛ مشکل فرهنگی و فکری که آمریکایی ها در ذهن ما ایجاد کردند باعث می شود که چنین تفکری در ذهن مردم القا شود که قطعا کار این کشور تمام است و باید برای ایجاد یک مامن جایی را برای خود پیدا کنند.

وی گفت: همین الان اگه ترامپ سایه آمریکا را از سر عربستان بردارد یک دقیقه هم نمی تواند مقاومت کند؛ همین امروز سه میلیون سودانی بسیاری از کارهای نظامی عربستانی ها را انجام می دهند؛ توحش آنها هنوز هم حفظ شده است ولی شترهای آنها به ماشین مبدل شد.

انتهای پیام

/////////////

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha