جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرسازمان تبلیغات آباده

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده گفت: تاکنون از خانه های عالم چهار روستای شهرستان از جمله دهق، حشمتیه، خسروشیرین و فیروزی بهره برداری شده و خانه های دو روستای امیر آباده و شورجستان در صورت تامین اعتبار تا اواخر سال ۹۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام سید محمد حسن نورائی نیا در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آباده اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت خانه های عالم و اسکان روحانیون از جمله مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی است، افزود: تاکنون از خانه های عالم چهار روستای شهرستان از جمله دهق، حشمتیه، خسروشیرین و فیروزی بهره برداری شده و خانه های دو روستای امیر آباده و شورجستان در صورت تامین اعتبار تا اواخر سال ۹۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آباده عنوان کرد: ساخت و ساز خانه های عالم می تواند در عرصه تبلیغی بسیار موثر واقع شود، چرا که هر روستایی که دارای خانه عالم شود روحانی مبلغ نیز می تواند در تمام مناسبت های مختلف مذهبی برای تبلیغ وارد روستا شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود روحانی مبلغ در روستا ها موجب برپایی فعالیت های مختلف بسیاری در روستا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha