جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدمت رسانی حوزه مهران به زائران اربعین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام از خدمت رسانی به طلاب و روحانیون زائر اربعین و خانواده های آنان، در مدارس شهرهای «ایلام»، «مهران»، «ایوان»، «دهلران»، «دره شهر»، «آبدانان» و «سرابله» خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به خدمت رسانی حوزه استان به طلاب و روحانیون زائر اربعین و خانواده های آنان، گفت: هم اکنون 7 مدرسه علمیه در شهرهای «ایلام»، «مهران»، «ایوان»، «دهلران»، «دره شهر»، «آبدانان» و «سرابله» در حال خدمت رسانی به زائران حوزوی اربعین حسینی هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر مدارس صاحب الزمان(عج) شهر ایلام و حضرت ولی عصر(عج) مهران، مدارس علمیه «ایوان» و «سرابله» در مسیر زائران از سمت کرمانشاه و لرستان، مدارس علمیه »دهلران» و «آبدانان» در مسیر زائران از سمت استان خوزستان و مدرسه «دره شهر» نیز در مسیر زائران از لرستان و خوزستان، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین می باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با اشاره به خدمات ارائه شده در مدارس به زائران اربعین و خانواده های آنان، افزود: اسکان، تأمین غذای گرم شامل صبحانه، ناهار و شام و پارکینگ وسایل نقلیه، بخشی از خدمات ارائه شده به زائران اربعین در مدارس علمیه استان است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون زائر اربعین و خانواده های آنان در صورت لزوم می‌توانند برای هماهنگی و سهولت در اسکان و استفاده از خدمات مطلوب، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند

.

انتهای پیام ۳/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha