شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئيس شورای حوزه علمیه استان لرستان، شفاف سازی عملکرد مدیران را از راه های تقویت نظام و انقلاب دانست و گفت: مسئولان بین خود و مردم حصار نکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در شورای اداری استان که با حضور عیسی کلانتری، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در جهان شده، گفت: با پیروزی انقلاب موج بیداری اسلامی در جهان آغاز شد، چرا که انقلاب موجب بیداری مردم از جهل و نادانی بوده است.

وی با بیان اینکه مردم در پیروزی انقلاب سهم بسزایی داشته اند، بیان داشت: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و خدمت خالصانه مدیران و مسئولان به مردم باید همیشه با حرکت جهادی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دلسوزان و خدمتگزارن به مردم و انقلاب باید همواره عملکرد فعالیت خود را به مردم ارائه دهند، اظهار کرد: شفافیت کاری مدیران موجب اعتماد مردم به نظام و ارتقاء مشارکت مردمی در انجام فعالیت ها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه با اشاره به اینکه خدمت خالصانه و شفافیت در عملکرد مدیران همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای خدمت مدیران به مردم است، خاطر نشان کرد: مدیران باید با حضور در بین مردم  برای رفع مطالبات و مشکلات آنان همت خود را به کار گیرند، چرا که مردمی بودن و خدمت خالصانه و جهادی از رموز پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی در پایان گفت: مسئولان و خدمتگزارن نظام باید مردمی باشند و بین خود و مردم حصار نکشند، زیرا این حرکت باعث سلب اعتماد عمومی خواهد شد.

برپایه این گزارش، عیسی کلانتری رئيس سازمان حفاظت محیط کشور و معاون رئيس جمهور در بدو ورود به لرستان، صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی دیدار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha