پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کاروان های راهیان نور

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: ۴۰۰ خواهر بسیجی بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر صبح امروز کاروان راهیان نور از گلزار شهدای شهر بوشهر به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر گفت: اعزام کاروان های راهیان نور خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور نشان از شوق و اشتیاق و علاقه مردم به سرزمین ایثار مجاهدت و فداکاری است.

عبدالرضا دشتی افزود: حضور خواهران بسیجی در مناطق عملیاتی می تواند منشأ خیرات و برکات زیادی برای نظام و انقلاب اسلامی باشد.
دشتی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ایثار و فداکاری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی باشد و همچنین می‌تواند این روحیات فداکارانه را به نسلهای حال و آینده انتقال داد تا دلاوری ها و شجاعت رزمندگان اسلام هیچ وقت به فراموشی سپرده نشود.

وی اظهار داشت: خواهران بسیجی به عنوان راویان راهیان نور می‌توانند در بازگویی از خاطرات مناطق عملیاتی جنوب به دوستان آشنایان و تاثیرگذاری هر چه بهتر آن به جامعه کمک نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در ادامه گفت: کاروان راهیان نور از جمله مناطقی که دیدن می‌کنند شلمچه، هویزه، اروندکنار معراج شهدا و غیره می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha