سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حجت الاسلام آذرشب از برگزاری سه محفل انس با قرآن در برخی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی روزهای ششم، هفتم و هشتم آذرماه به ترتیب در مدارس علمیه شهرهای کنگان، بوشهر و برازجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب، پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری دومین جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان در سال جاری خبر داد و گفت: این جلسه روز پنجشنیه هفته جاری در مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) دیر برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر به اشاره به موضوعات تعیین شده این جلسه اظهار داشت: بررسی اجرای روند طرح جامع تربیتی، تبیین تجارب تهذیبی و تربیتی مدارس موفق علمی کشور و ارائه گزارش از فعالیتی های معاونین تهذیب مدارس محورهای مباحث این جلسه است.

وی همچنین دیدار معاونان تهذیب مدارس علمیه استان با حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان دیّر و نیز برگزاری جلسه با مدیر و اساتید  مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

حجت الاسلام آذرشب از برگزاری سه محفل انس با قرآن در برخی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی در روزهای ششم، هفتم و هشتم آذرماه به ترتیب در مدارس علمیه شهرهای کنگان، بوشهر و برازجان با حضور حجت الاسلام طاهری مسئول مدارس علمیه قرآنی برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر برگزاری جلسه با اولیا طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر را از دیگر برنامه های این معاونت در سال تحصیلی عنوان کرد و گفت: این برنامه روز هشتم آذرماه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود، تا والدین طلاب با محیط حوزه و روال درسی طلاب آشنایی بیشتری حاصل نمایند.

وی از برگزاری اردوی تفریحی زیارتی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: این اردو هفتم آذر ماه سال جاری در شاهزاده ابراهیم(برادر امام رضا(ع)) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha