پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام زارعی

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: امروز برگزاری کنگره های شهدا ما را از خواب غفلت بیدار می کند و نیاز است که فضای جامعه، هوشیار و بیدار باشد، چرا که دشمن در اوج بد عهدی و قساوت، برای سوق دادن جامعه به سمت غرب تلاش می کند و از هیچ کاری، کوتاهی نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی با حضور در سیمای مرکز قزوین، گفت: نیاز به روحیه مقاومت و آمادگی برای شهادت طلبی هنوز نیز وجود دارد، چرا که تهدیدات دشمن به پایان نرسیده است و جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و نظامی همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد:  نسل جدید به تعبیر مقام معظم رهبری، امام خامنه ای، در سایه رویش های انقلاب به وجود آمده اند و آنها از هیچ تهدیدی، هراس ندارند، بنابراین به روحیه شهادت طلبی و انقلابی، نیاز داریم و با برگزاری این یادواره ها، خاطرات و وضعیت شهدا، تبیین می شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: امروز برگزاری کنگره های شهدا ما را از خواب غفلت بیدار می کند و نیاز است که فضای جامعه، هوشیار و بیدار باشد، چرا که دشمن در اوج بد عهدی و قساوت، برای سوق دادن جامعه به سمت غرب تلاش می کند و از هیچ کاری، کوتاهی نمی کند.

حجت الاسلام زارعی بیان کرد: برگزاری کنگره شهدا در واقع اجرای یک مسابقه فرهنگی است که خدای متعال شاهد آن خواهد بود و همان خیری است که خداوند تاکید کرده که به سوی آن بشتابیم و یک فرصت استثنایی برای منطقه و استان قزوین است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلی که دفاع مقدس را ندیده و مورد هجمه غرب است، ضرورت دارد، چرا که با استشمام اعطر شهدا، جوانان در مقابل دسیسه های دشمنان بیمه می شوند.

وی در پایان بیان کرد: شهدای دانشجو و طلبه در دوران دفاع مقدس نقش ارزشمند و ماندگاری داشتند و امروز هم دانشجویان و حوزویان ادامه دهنده راه و منش این عزیزان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha