چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین از رونمایی ۵ کتابخاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین از دوران دفاع مقدس خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی درکنگره سه هزار شهید استان قزوین که امروز به قشر طلاب و دانشجو اختصاص داشت، گفت: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس در اکثر عملیات ها نقش برجسته ای داشتند.

وی با بیان این که استان قزوین 110 شهید روحانی و یک شهید مدافع حرم حوزوی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده، خاطرنشان کرد: امروز در مدارس علمیه استان قزوین تصاویر شهدای روحانی به چشم می خورد که به ندای امام راحل لبیک گفته ورهسپار جبهه ها شدند تا این خاک مقدس در تصرف دشمنان نیفتد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان کرد:در دوران دفاع مقدس دانشجویان  انقلابی و پیرو خط امام(ره) همگام با طلاب و روحانیت توانستند از کیان و خاک این کشور به خوبی دفاع کنند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند که میان دو قشر دانشجو و روحانی فاصله ایجاد کنند، البته خوشبختانه در این چهل سال از انقلاب اسلامی توطه های آنان نقش برآب شده است.

وی در پایان از رونمایی 5 کتابخاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین از دوران دفاع مقدس، در روزهای برگزاری کنگره شهدا خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha