یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام فقیه نیریز

حوزه/ امام جمعه نی ریز با بیان اینکه باید با دعا مانوس شویم، گفت: اگر دولتمردان ما سخنان و برنامه زندگی اهل بیت(ع) را می شنیدند و به آن عمل می کردند، اکنون وضعیت کشور ما این چنین نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فقیه، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: خفقان دوران امام عسکری(ع) به حدی بود که هیچ فردی جرات به زبان آوردن نام مبارک ایشان را نداشت.

وی با بیان اینکه مردم باید با دعا آشنا و مانوس شوند، افزود: دعا کردن از قرائت قرآن نیز بالاتر است از این رو باید برای ظهور نیز بسیار دعا کنیم‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید با دعاهای اهل بیت(ع) بیشتر انس بگیریم، تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید توجه ویژه ای به مجموعه ۱۴ جلدی کتب صحیفه داشته باشند، چرا که این کتب مجموعه ای از دعاهای اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به اینکه باید با دعا مانوس شویم، خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان ما سخنان و برنامه زندگی اهل بیت(ع) را می شنیدند و به آن عمل می کردند، اکنون وضعیت کشور ما این چنین نبود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه به اوضاع سخت زندگی امام عسکری(ع) و خفقان شدید آن زمان اشاره و بیان کرد: خفقان در دوران امام حسن عسکری به حدی بود که ایشان به شیعیان می فرمودن به من سلام نکنید تا کسی شما را نشناسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha