دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمایت مالی لندن از تروریست های تکفیری

حوزه/ عالم افغانستانی از عالمانی که در عرصه رشد جریان های تکفیری سکوت اختیار کرده اند انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین صالحی از علمای افغانستان، امروز در کمیسیون حقوق بشر کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: نخبگان جهان اسلام به همت نظام اسلامی در این کشور تجمیع شده اند تا به دردهای جهان اسلام بپردازند.

وی افزود: عالمان و مسئولان برای بیداری کشورهای اسلامی مسئولیت دارند؛ مساله حقوق بشر و اسلام از مهمترین مسایلی است که باید تبیین شود؛ انتحارها و کشتارها و سوزاندن مساجد و کشتن مردم و پیرمردها و کودکان و زنان امروز عادی شده است.

این مدرس افغانستانی اظهارکرد: کدام لفظ اسلام این جنایات را تایید می کند؟ چرا علمای کشورهای اسلامی به میدان نمی آیند و جلوی این تروریست هایی که قطعا از کسی فرمان می گیرند و اذن و فتوا می گیرند را نمی گیرند.

وی گفت: اسلام دین عقلانیت و فطرت است؛ تولد اسلام، تولد فطرت بود؛ قانون وشریعت و دستورات و سیره و اهل بیت(ع) قرآن و اسلام محور وحدت و نجات و سعادت است؛ اسلام ضامن سعادت دنیا و آخرت است ولی چه اسلامی است که دستور می دهد که مردم را به خاک و خون بکشید.

صالحی تصریح کرد: نکته دیگر آن است که همین مدعیان حقوق بشر انسانی با یک بمب در ژاپن 130 هزار نفر را از بین بردند؛ چگونه است که آنها می توانند مدعی حقوق بشر هم باشند و انسان ها را به راحتی به قتل برسانند.

وی افزود: امروزه اسراییل به عنوان غده سرطانی باعث کشتار مردم و مسلمانان می شود؛ محققین و مسئولان باید مردم را بیدار کنند ودر مقابل این گروه بایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha