جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خلیل حمدان

حوزه/ خلیل حمدان با تاکید بر این که وحدت کلمه عنصری است که قیمتی نمی توان برای آن تعیین کرد، گفت: آزادسازی قدس شریف تنها با همین وحدت تحقق پذیر است؛ امروزه شاهد هستیم که دشمن ما جرأت کرده است و سفارت خود را به قدس منتقل کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خلیل حمدان، عضو  ارشد جنبش امل لبنان، امشب در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: امام موسی صدر و شهید چمران در لبنان خون مقاومت را جوشاندند و این حرکت با انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

وی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری دو پرچمدار بزرگ مقاومت اسلامی در مقابل سرطان اسرائیلی بودند؛ اسراییلی ها به صغیر و کبیر فلسطینیان رحم نمی کنند و تنها مقاومت است که توانست آنها را بر سرجای خود بنشناند.

عضو  ارشد جنبش امل لبنان بیان کرد: امروز می بینیم که ملت عراق نیز با مرجعیت عظام و مردم و جوانان خود توانستند مقاومت را در فاز دیگری اجرا کنند و تکفیریون را بر سر جای خود بنشانند؛ تکفیریون و صهیونیست ها در یک سمت حضور دارند و علیه اسلام در حال جنگ هستند.

وی گفت: وحدت کلمه عنصری است که قیمتی نمی توان برای آن تعیین کرد؛ آزادسازی قدس شریف تنها با همین وحدت تحقق پذیر است؛ امروزه شاهد هستیم که دشمن ما جرأت کرده است و سفارت خود را به قدس منتقل کرده است.

خلیل حمدان اظهارکرد: قدس محور وحدت جهان اسلام است و تمام حرکات اسلامی و کشورهای اسلامی می توانند بر سر قدرت اشتراک کرده و در جهان به یک تشکل واحد مبدل شوند.

وی افزود: باید بدانیم که دشمنان به ما رحم نمی کنند که نمونه آن کشته شدن و گرسنه ماندن کودکان معصوم یمنی است که زیر بمباران و محاصره قراردارند که باید با اتحاد به این مسائل پایان داد.

عضو  ارشد جنبش امل لبنان بیان کرد: امام موسی صدر توانست با روح بزرگ خود روح مقاومت را در میان همه مردم ساری و جاری کند و مسیحیان و شیعه و سنی را در این مسیر قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha