جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 470211
۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بابیان اینکه جای وقف درنماز خالی است، گفت: حتی موردی در این رابطه درقم ندارد و این می تواند یکی از عوامل بی توجهی به نماز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمدخامه یار در چهارمین اجلاس استانی نماز که درمدرسه عالی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، گفت: درباره نماز کارهای زیادی انجام شده است، ولی این اقدامات شایسته و در حد مطلوب نیست.

رئیس ستاداقامه نماز استان قم افزود: برای دعوت به نماز بسیار از مسائل مانند هنر و کمک به آموزش پرورش برای دعوت به جوانان به نماز غافل شده است.

وی عنوان کرد: از دیگری مسائلی که از آن غفلت شده، عدم برگزاری نماز جماعت صبح، ترویج  نماز جماعت، اسفاده از اساتید برای ترویج نماز است.

خامه یار گفت: برای اینکه همه به سمت نماز بیایند، لازم است کار جهادی انجام داد و اگر بی انگیزگی دربین جوانان است چون اهتمام به موضوع نماز در خانه و مدارس نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بابیان اینکه جای وقف درنماز خالی است، گفت: حتی موردی در این رابطه درقم ندارد و این می تواند یکی از عوامل بی توجهی به نماز باشد.

وی عنوان کرد: مسئله دیگر که نیاز توجه دارد مسجد سازی است، خیرین در این رابطه می توانند کمک شایانی کنند.

خامه یار بابیان اینکه بعضی نماز خانه ها، شایسته نمازگزاران نیست، افزود:باید به باز سازی نماز خانه مدارس و مساجد توجه جدی تری شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha