جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دعای ندبه بیرجند

حوزه/دبیر هیئت رزمندگان اسلام خراسان‌جنوبی با بیان‌ این‌که در جمعه هفته جاری مصادف با ۱۶ آذر دعای ندبه در حسینیه جماران بیرجند با حضور مهمانان کشوری برگزار می‌شود، گفت: این مراسم همزمان از شبکه یک صداوسیمای کشور پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری "حوزه" از بیرجند، محمدرضا صادق  دبیر هیئت رزمندگان اسلام استان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این مراسم معنوی روز جمعه 16 آذرماه جاری ساعت 5 صبح به همراه اقامه نماز در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیما  پخش می‌شود، تصریح کرد: حجت الاسلام سید حمید میرباقری مدرس حوزه و دانشگاه سخنران و کربلایی مهدی میرداماد مرثیه سرای مراسم مذکور خواهند بود.

دبیر هیئت رزمندگان اسلام استان خراسان جنوبی با تاکید بر این‌که خواندن دعای ندبه در زمان غیبت حضرت صاحب‌الزمان(عج) می‌تواند موجب تجدید عهد و میثاق با حضرت مهدی(عج) شود، عنوان کرد: مراسم دعای ندبه در راستای برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی برگزار می شود و از تمام مردم متدین و ولایت مدار خراسان‌جنوبی برای شرکت گسترده در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است که با همکاری شهرداری بیرجند ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 5 صبح روز جمعه به منظور انتقال مردم به محل برگزاری دعای ندبه فراهم است.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha