جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)با اشاره به حماسه ۹ دی ، گفت: نهم دی عمق اعتقاد مردم به ارزش های اسلامی و مقدسات را نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با بیان این که یوم الله 9 دی یکی از روزهای باشکوه نظام بود، اظهار داشت: حماسه 9 دی به دنبال فتنه 88 شکل گرفت و در شرایطی که دشمنان نظام از سال ها قبل برنامه ریزی کرده بودند که انقلاب های رنگینی که در کشورهای شوروی سابق انجام دادند را در کشور پیاده کنند، توطئه های آن ها را خنثی کرد.

وی ادامه داد: بحمدالله ملت فهیم ایران در سال 88 توطئه دشمن را به خوبی شناخت و به موقع به میدان آمد و با یک حضور باشکوه همه جهانیان را بهت زده کرد.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: این حرکت از جهات مختلف باید مورد توجه قرار گیرد ، نخست این که دشمن همواره در صدد براندازی نظام است و این را مسئولان و نخبگان باید بدانند.

وی ابراز داشت: علاوه بر این باید همواره فعالیت های دشمنان را رصد کنیم و در زمان مناسب مقابله و برخورد مناسب با توطئه های دشمنان را داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی تاکید کرد: دوم این که قدر این مردم فهیم ، حکیم و انقلابی را بدانیم که به رغم همه توطئه هایی که در 40 سال اخیر برای استحاله فرهنگی این کشور رخ داد اما این ملت در پرتو هدایت های رهبر حکیم انقلاب اسلامی همچنان پایبند به نظام و مدافع آن هستند.

وی افزود: در واقع حماسه 9 دی نشان و تبلور یک چنین اعتقاد عمیق و راسخ به رهبری است.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: سوم این که در این حماسه دیدیم که برجسته ترین شعار مردم بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه بود و شعارهای که آن روز داده شد نشان داد که مردم همانند دوران های گذشته حاضر هستند هرچه در توان دارند پشت سر رهبر انقلاب به میان بیاروند و با دشمنان مبارزه کنند.

وی خاطر نشان کرد: 9 دی عمق اعتقاد مردم به ارزش های اسلامی و مقدسات را نشان داد و مردم زمانی که احساس کردند کسانی با ارزش های اسلامی می خواهند مقابله کنند، به میدان آمدند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی افزود: این حرکت مشت محکمی هم بر دهان دشمنان خارجی و هم بر دهان یاوه گویان داخلی آن ها بود و نشان از رشد بالای سیاسی و فرهنگی ملت ایران بود.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب در شکوهمندی و اقتدار کشور اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در طول این سال ها تمامی تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و انقلاب را در طول این سال ها به خوبی از بحران ها عبور دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha