سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امین

حوزه/ فراخوان جشنواره فرهنگی هنری امین در چهار عرصه هنرهای ادبی، تجسمی، تصویری و هنرهای شفاهی ویژه طلاب خواهر استان اصفهان تا پایان فروردین ماه ۹۸ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عرصه اول هنرهای ادبی است که شامل داستان نویسی، فیلمنامه نویسی، یادداشت نویسی و شعر می باشد که از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات دریافت خواهد شد.

وی بیان کرد: عرصه دوم هنرهای تجسمی را تشکیل می دهد که شامل عکاسی، طراحی، نقاشی، خطاطی، گرافیک و طراحی پوستر است که به صورت حضوری آثار تحویل معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران می شود.

رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: عرصه سوم هنرهای تصویری هست که کلیپ، فیلم کوتاه، پویا نمایی، نماهنگ، نرم افزار(اپلیکیشن و بازی های رایانه ای) را شامل می شود و طلابی که در این زمینه آثاری دارند، می توانند این آثار را به معاونت فرهنگی حوزه خود ارائه نمایند.

وی ابراز کرد: عرصه چهارم هنرهای شفاهی است که هنر سخنوری، قصه گویی، کلاس داری واجرای برنامه کودک و مرثیه سرایی را در بر می گرید و ثبت نام در این رشته ها تنها از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات انجام می گیرد.

شجاعی اذعان کرد: به غیر از این چهار عرصه هنری یک بخش ویژه نیز در جشنواره وجود دارد که شامل ارائه آثار پیرامون شخصیت علمی و اجتماعی بانو مجتهده امین است و در هریک از این چهار عرصه، طلابی که دارای اثری درباره زندگی و شخصیت اجتماعی و علمی بانو مجتهده امین هستند، به صورت ویژه داوری خواهند شد.

وی ابراز کرد: طلاب خواهر استان اصفهان و علاقه مند به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی wwww.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha