پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۹-۹۸

حوزه/ نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ویژه داوطلبان سطوح دو، سه و بازپذیری (سطح ۱ به ۲) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ اباذر عمرانی فر عنوان کرد: نتایج آزمون کتبی ورودی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ویژه داوطلبان سطوح دو، سه و بازپذیری (سطح ۱ به ۲) روز یکشنبه ۲۵ فروردین اعلام شد و هم اکنون بر روی سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قرار دارد.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: نتایج آزمون کتبی داوطلبان سطح چهار، ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ عمرانی فر به زمان ثبت نام مصاحبه ویژه پذیرفته شدگان اشاره کرد و گفت: داوطلبان پذیرفته‌ شده یا معاف از آزمون مقطع سطح ۲ و بازپذیری (سطح ۱ به ۲) از روز ۳۱ فروردین ساعت ۱۰ تا ۶ اردیبهشت به سامانه پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه و در سامانه مصاحبه ثبت نام کنند.

وی افزود: داوطلبان پذیرفته‌ شده یا معاف از آزمون مقطع سطح ۳ و ۴  نیز می‌توانند از تاریخ ۲۲ تا ۳۱ خرداد جهت ثبت نام در سامانه مصاحبه اقدام کنند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، زمان ثبت اعتراض را از ۲۵ تا ۳۱ فروردین اعلام کرد و بیان داشت: جهت ثبت اعتراض، سامانه ویژه ای پیش بینی شده که در زمان دریافت نتایج قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام عمرانی تأکید کرد: قبل از آغاز ثبت نام مصاحبه، حتما فرم رضایت‌نامه را دانلود و دفترچه راهنمای ثبت نام و راهنمای تصویری سامانه را مطالعه کنید.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha