سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صالح

حوزه/ به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س)، بیست‌وپنجمین نشست دینی محفل انس با قرآن با موضوع «ویژگی‌های حضرت خدیجه(س)» ویژه ایرانیان مقیم در دهلی‌نو برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س)، بیست‌وپنجمین نشست دینی محفل انس با قرآن با موضوع «ویژگی‌های حضرت خدیجه(س)» ویژه ایرانیان مقیم در دهلی‌نو برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس جامعةالمصطفی (ص) العالمیه در هند ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها، مقدم همه عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت را به این مراسم گرامی داشت و به بیان مطالبی پیرامون ویژگی‌های شخصیتی حضرت خدیجه(س) سخن گفت.

وی در ادامه با اشاره به نگاه اسلام نسبت به زن و جایگاه رفیع زن در این نظام و معرفی زنان برجسته تاریخ که خداوند متعال به دفعات به آنها اشاره کرده است، گفت یکی از آن زنان حضرت خدیجه  است که به عنوان الگو برای مردم معرفی شده است.

رئیس جامعةالمصطفی در هند افزود: کمالات اخلاقی و ویژگی های ممتاز حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در زندگی پیامبر(ص) موجب شده بود که پیامبر اکرم(صل الله علیه و اله) ایشان را از جمله بهترین زنان بهشتی معرفی نمایند. رسول خدا فرمود: بهترین زنان بهشتى مریم دختر عمران است و خدیجه دختر خویلد و فاطمه دختر محمد و آسیه زن فرعون.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha