جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در پاکستان برگزار شد+تصاویر

حوزه/ شیخ الاسلام دکتر طاهرالقادری در سخنرانی خود در جمع معتکفین و مراسم احیای شب بیست و هفتم گفت: خداوند بندگان اهل عبادت و آمرزش طلب را بسیار دوست دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ الاسلام دکتر طاهرالقادری رئیس مرکز منهاج القرآن و روحانی برجسته پاکستان در سخنرانی خود در جمع معتکفین و مراسم احیای شب بیست و هفتم گفت: خداوند بندگان اهل عبادت و آمرزش طلب را بسیار دوست دارد.

وی افزود: در شب قدر خداوند متعال قرآن را بر پیامبر اسلام نازل کرد و پیامبر اسلام (ص) هم فرمودند شب قدر که در آن عبادت برابر با هزار ماه عبادت است، یک هدیه الهی مختص به امت من است و کسانی که در این شب از خداوند طلب مغفرت، طلب رحمت، طلب هدایت می کنند، خداوند همه چیز به آنها عطا می کند.

قدری ادامه داد: در شب قدر ملائکه طوری به زمین می آیند که حتی زمین تنگ می شود و مژده بخشش و هدایت به بندگان می دهند و کسانی خوشبخت هستند که این صدا را می‌شنوند و درک می کنند.

وی درمورد شب قدر گفت: از پیامبر اسلام (ص) سوال شد که شما فرمودید: امتی که در آینده خواهند آمد عمرشان بسیار کم است پس چگونه آنها عبادت می کنند..؟ پیامبر اسلام (ص) فرمودند: بله عمرشان کوتاه است اما آن امت یک شبی دارند به نام شب قدر و عبادت آن شب برابر با هزار ماه عبادت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha