سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی در واکنش به تحریم آمریکا علیه دفتر مقام معظم رهبری گفت: پس از سرنگون کردن پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیوانگی ترامپ به اوج رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و نائب رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان ضمن محکومیت تحریم آمریکا علیه دفتر مقام معظم رهبری گفت: در واقع آمریکا به دنبال ترساندن ایران و تحمیل مذاکره بود، اما رهبر و مردم ایران به کمک قدرت ایمانی مانند همیشه سربلند شدند.

وی افزود: آمریکا نتوانست با تحریم اقتصادی در هدف پلیدش موفق شود و پس از شکست آمریکا و متحدان عربی، اول حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست قرار دادند و اکنون دفتر مقام معظم رهبری را تحریم کردند، اما تحریم کردن دفتر رهبری توسط آمریکا جز دیوانگی ترامپ چیز دیگری نیست.

نائب شورای همبستگی ملی پاکستان در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب یک شخصیت برجسته سیاسی است که غیر از یک خانه ساده چیز دیگری ندارد و ملت ایران به رهبری ایشان و به نمایندگی از اسلام و مسلمین علیه شیطان آمریکا ایستاده اند، و این قدرت ایمانی ایران است که با تمام قدرت در برابر قدرت های شیطانی ایستاده است.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان تحت فشار قرار دادن ایران را یک کار احمقانه استعمار خواند و افزود: تحت فشار قرار دادن ایران نه فقط مشکل بلکه ناممکن است، چون بزدل هیچ وقت در تاریخ زنده نمانده و همیشه کسانی در تاریخ زنده بودند که مقاومت کردند، ایران هم با تمام قدرت ایمانی علیه کفر ایستاده و ان شاءالله شکست سرنوشت آمریکا است و پیروان پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین حضرت علی (ع) همیشه پیروز خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: ایران همیشه به دنبال حل مشکلات مسلمانان بوده و اکنون مسلمانان به جای اینکه از آمریکا بترسند باید از ایران حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha