پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 859540
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
آذرشب

حجت الاسلام آذرشب از اعزام جمعی از طلاب قرآنی استان بوشهر به اردوی قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۳۰ نفر از طلاب قرآنی مدارس قرآنی امام خمینی(ره) و علی بن ابیطالب(ع) کنگان در قالب اردویی به استان کرمانشاه اعزام شدند.

حجت الاسلام علی آذرشب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر از اعزام جمعی از طلاب قرآنی استان بوشهر به اردوی قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۳۰ نفر از طلاب قرآنی مدارس قرآنی امام خمینی(ره) و علی بن ابیطالب(ع) کنگان در قالب اردویی به استان کرمانشاه اعزام شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر مدت زمان این اردو را یک ماه عنوان کرد و ابراز داشت: در این اردو طلاب علاوه بر گذراندن یکی از درس های سال آینده تحصیلی، یک جزء و نیم از قرآن کریم را حفظ می کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر استان بوشهر دارای دو مدرسه قرآنی است که با توجه به برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده قرار است یک مدرسه قرآنی دیگر در شهر برازجان به جمع مدارس علمیه قرآنی استان اضافه شود.

حجت الاسلام آذرشب اظهار کرد: پایه های اول و دوم مدرسه علمیه امام خمینی بوشهر و پایه اول مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان در حال حاضر قرآنی هستند و هر سال یک پایه به پایه های قرآنی این مدارس اضافه می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: نفرات برتر در اردوی قرآنی در صورتی که بتوانند رتبه کسب کنند از ظرفیت آنها به عنوان مربی در سطح مدارس، مساجد و محافل قرآنی استفاده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha